søndag 15. april 2007

Mye på hjertet ...

Jeg har visst mye på hjertet i dag, men det gjør nå ingenting.
Poden er full av futt etter å ha sovet lenge i morges, så det er mye reking frem og tilbake her nå.
Jaja, det går vel over etter hvert. En eller annen gang MÅ han jo lære seg at man faktisk må legge seg til å sove av og til ... Eller?

Sitter og skal finne de siste adressene så vi får sendt ut alle bryllupsinvitasjonene som gjenstår i morgen. Håper vi har nok segl-lakk til å få forseglet de siste også.
Det er mye å huske på til dette bryllupet. I morgen må jeg ringe presten, vi må få sendt inn alle disse skjemaene; prøving av ekteskapsvilkår, forlovererklæringer, og evt. navneskifte.
Vi (dvs. jeg) har endelig funnet en flott sang, som jeg skal lure noen til å synge i kirken, og ellers tror jeg vi har det meste på stell.
Var ute og kjøpte undertøy til å ha under brudekjolen på torsdag - til den nette sum av rett under 1000 kroner. Jaja - det var noe flott også da, og satt som et skudd. Men likevel: TUSEN kroner ...
Disse ønskelistene våre må vi visst også oppdatere, kortversjonen: Jamie Oliver sitt servise, bestikket Zara fra Hardanger Bestikk, og glass fra Örrefors sin Difference serie. Utover det har vi ikke mange ideer akkurat, men noe mer skal vi vel klare å finne på!

Multitasking er for øvrig en fin ting, man klarer helt fint å blogge, chatte på forum, og på messenger samtidig. Problemet er bare at man kanskje faller litt ut av det man blogger om.
Nå kom forøvrig min elskede inn, så da er det straks tid for litt mat.
:D

2 kommentarer:

Junior19 sa...

HAHAHAHA... Dronninga av natterangling klagar på at poden ikkje har lært "at man faktisk må legge seg til å sove av og til"?

Vebjørn sa...

Tusen kroner for dameundertøy er vel ikke spes dyrt.. Skjelden det kommer under det når min kjære er på undertøysbutikk.