søndag 5. april 2009

Bypåske

Mor steller hjemme, mens far og sønn steller på hytten.
De sendte MMS i går, med bilde av et stykk pode som har lært å stå på ski. Ordentlig denne gangen. Han har lenge kunnet gå bortover og oppover, men slitt litt med nedover. Han hadde fått en kjapp innføring av far og farfar, og deretter satte han utfor som om han aldri hadde gjort annet.
Vel, hva kan jeg si?
Jeg går glipp av det ... Det også ... Her for litt siden, lærte han å skrive hele navnet sitt, helt på egenhånd. På hytten, med mormor og onkel. Og jeg gik glipp av det også.

Sånn er det å ha barn. Utviklingen skjer når det skjer, og bryr seg ikke nødvendigvis om at mor er der til å bivåne det hele.

Jeg savner gutta mine. Samtidig er det relativt behagelig å være hjemme alene, se på tv og drikke rødvin til langt på natt. ;)
I morgen er det jobb igjen, men det er fortsatt mye igjen av palmesøndag.

Ingen kommentarer: