søndag 21. juni 2009

Liten Ru syr igjen

Jeg har fått et syoppdrag, og det var akkurat den foten i bakenden som jeg trengte for å bevege meg inn på syrommet igjen. Og for å ta en tur innom Stoff og Stil, selvsagt! :D
Bestillingen lyder på et stk. snøggel (vognpose) til en TFK Joggster Twist-vogn. Det er ei lita jente som skal bruke den, men griserosa var ikke på ønskelisten, og siden jeg uansett ikke er veldig glad i rosa, så var gleden stor da jeg ramlet over noe gult mønstret stoff på S&S. Det får bli en overraskelse hva mønsteret er, selv tror jeg det blir riktig så bra! Satt opp mot rødt, har jeg all tro på at det skal bli veldig flott!
Nå er alt stoffet vasket og henger til tørk, så skal jeg sette i gang i løpet av uka. Jeg gleder meg veldig, og håper at gamle kunster ikke har rustet fullstendig ettersom det er lenge siden forrige snøggel ble produsert!

Ingen kommentarer: