lørdag 5. februar 2011

Handlenett nummer 435

Jeg har begått enda et handlenett. Det er lenge siden jeg sluttet å bruke mønster, og å sy inn hjørnene. Nå er det latskap og Overlock-en på full pedal over det hele. Denne sydde jeg etter å ha bært på babyleker opp og ned trappene og halve huset, så nå kan de bo oppi her i stedet for å flyte rundt overalt. Den har initialene til Knøttliten, så ikke Knotten skal stjele den også. Han har lagt sin elsk på 75% av handlenettene og bærer rundt på leker, blader og bleibleid (BeyBlade) i dem. Så det har blitt en del plastposer på shopping, gitt ...
Jaja, det går jo så radig unna å sy nye at jeg kanskje burde lage et lass?




Jeg har endelig kommet i gang med å sy igjen, og det er deilig. Det gir meg energi på et vis, og det er gøy å la kreativiteten utfolde seg. Selv om det til tider er litt tungt når man prøver å få ribb på joggebuksen til avkommet, og klarer å sette den på på vrangen. Det er ikke bare å sprette opp igjen når man har sydd med overlocken, gitt.


Jeg kjøpte forresten denne boken for litt siden; "Making children's clothing" (120,- kr på Capris.no!)og i den er det de lekreste kjoler og skjørt og barneklær. Så nå gleder jeg meg bare til Knøttliten blir stor nok til å gå i slikt. ;)

Ingen kommentarer: