torsdag 8. mars 2007

Bryllupsplanlegging ...

(Fra kengumamma-bloggen.)

I dag har mamma og jeg vært og hentet brudekjolen min. :D
Den er så fin!
I tillegg ble det sko og tiara, sløret venter vi litt med. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha det eller ikke.
Det får bli en overraskelse! ;)
Fikk super hjelp på Belle Amie i dag, følte virkelig at jeg var på bølgelengde med hun som hjalp til, i motsetning til hun som jeg har støtt på de andre gangene. Fikk en flott hjertevase i gave, og fikk med strømpebånd og minisyskrin - i tilfelle rottefelle.

Kvinnedag er det jo også i dag. Gratulerer med dagen sterke modne modige kvinner!
Jeg fikk spørsmål om å steppe inn og holde appell i dag, men det takket jeg pent nei til gitt! ;)
Ikke for det, kvinnedagen er viktig, og appell kan jeg godt holde, men gjerne med mer enn 3 timers varsel takk!

Ingen kommentarer: