torsdag 16. august 2007

En mandelfri tilværelse

Jadda, så var det overstått. Jeg overlevde både operasjon og narkose, og kom hjem med livet i behold - og uten mandler.
Jeg kan ikke si at det er særlig vemodig en gang, å skilles av med kroppsdeler som en jo tross alt har hatt hele sitt korte lange liv.
Det som dog er litt slitsomt, er å spise. Det er ikke så mye som frister, og når det i tillegg skal være mykt, bløtt og kaldt - så er det ikke så mange alternativer jeg har lyst på i hvert fall.
En diett bestående av vann, evt. saft, bananer og loffskiver, er dog meget effektiv, og jeg har allerede gått ned 3 kg siden mandag. Ikke at det var noe mål i seg selv akkurat, bikinisesongen er jo over og alt og det!

Det fine dog, var som legen sa ved utskrivingen:
Ikke drikk noe med kullsyre de første 10 dagene. Ikke brus og ikke øl, men vin -
det går greit!

En lege etter mitt hjerte!

Ingen kommentarer: