onsdag 26. mars 2008

Sjåppingbag!


Nå er det slutt på de hersens plastikkposene som fyller opp skapet!

Jeg irriterte meg grønn over at jeg ikke hadde fått laget meg noen slike nett, da vi var og handlet i går. Så dermed var det bare å surfe nettet etter inspirasjon, og sette i gang med å sy.
Poden spiste økopasta fra Ikea, med elg-hoder ;) - og så på Nysgjerrige Nils, en ypperlig situasjon for mor til å sy litt.
Den unge lovende mannen tilbød seg også å sy for meg når jeg måtte hente litt drikke til ham. Han er flink til å sy, men det holder med alle rett frem og tilbake-sømmene han syr på stoffrester på sin egen symaskin. ;)
Sjåppingbagen skal for øvrig testes ut snarlig, rapport kommer! (Og denne var pinadø så enkel når jeg fant ut hvordan det skulle gjøres, at jeg mer enn gjerne syr på bestilling!)

Ingen kommentarer: