tirsdag 29. mars 2016

Ny vår - ny blogg?

Djees, her var det ikke skrevet en skjit siden 2012.
Jeg har riktignok produsert noe fjas her og der, blant annet en ferieblogg før vi øyhoppet i Hellas. Må få flyttet den over fra wix.com, tror jeg.
Det er noe med at det er fryktelig enkelt å blogge her, og skal det bli noe blogging så må det være enkelt. Jeg gikk lei av å mikke med websider og koding for mange år siden, så det orker jeg ikke mer.

Jaja.

Årets bloggplaner:
Jeg har begynt med bokashi-kompost. Det tror jeg kan være lurt å dokumentere.
Vi graver i hagen og bygger diverse, med stort fokus på gjenbruk. Dokumenterbart det også.

Og så er det jo greit å ha en plass å få ut masse fjas? Kanskje leser noen dette, kanskje ikke ... Vi får nett sjå.

Ja, også betaler jeg jo fortsatt for å eie lilleru.no, så det kan jeg jo bruke til noe smart ...

Ingen kommentarer: