lørdag 9. juni 2007

Kjedsomhet

Det tok ikke lang tid før undertegnede var møkklei av å være relativt låst til sofaen/sengen/stolen. Det er lørdag, det er relativt fint vær ute, jeg hadde så mye som jeg skulle gjøre i helgen. Gaah!

Så nå sitter jeg her da, og spiller spill, ringer til alle jeg kjenner, ser på tv og blomstrer så fint for meg selv. Gutta er ute og jobber, jammen har de ikke overlatt meg til meg selv også. :(

I slike tider er PopCap god å ha; mange fine spill man kan spille online eller laste ned. I tillegg blir selvsagt Facebook og FP spammet med meldinger fra undertegnede om alt mellom himmel og jord.
Jeg har ikke begynt på nettshoppingen enda, men det kommer sikkert en av dagen. Eller - nå snakker jeg ikke helt sant, jeg har nemlig shoppet litt av en venninne, men det teller ikke!

I dag skulle jeg forøvrig vært på kurs, jeg håper de koser seg uten meg. Hele neste uke skulle jeg ha jobbet med LOs Sommerpatrulje, men jeg er sykemeldt og bør nok fint holde meg hjemme om jeg skal bli frisk til bryllupet. Dessuten kommer jeg meg ikke på jobb. Det er for langt å gå til/fra bussen, og bil kan jeg jo ikke kjøre!
Det er jo aldeles typisk at slike ting skjer når det passer som dårligst!

Nei, Bonnie's Bookstore venter, og det er vel ikke til å legge skjul på at denne bloggen kommer til å bli oppdatert MYE og OFTE de neste dagene.

Ingen kommentarer: