torsdag 7. juni 2007

En måned igjen ...

Nå er det jammen meg bare en liten måned igjen til den store dagen.
Tiden har virkelig flydd i det siste, og selv om jeg får litt angst og skjelvebyger innimellom, så går det helt fint.
Ringene våre er ferdig gravert og polert, det meste er bestilt - mangler bare drikkevarene, som min tilkommende skulle ordne opp i.

Det er mye å gjøre på jobb også fremover, jeg har holdt kurs, vært på kurs, skal på aksjoner, møter og mer, så tiden vil nok neppe gå noe mindre fort fremover - men det er da bare positivt!
Vips! Så er det bryllup og ferietid, og det skal bli deilig!
Vi har store planer om en tur til Danmark, campe litt, og litt hotell - Legoland og Djurs Sommarland står på tapeten, og ellers har vi selvsagt bestilt nydelig vær.
Jeg gleder meg vilt!

Men først står utdrikningslaget for tur, og det er litt skrekkblandet fryd ... :skjelve:

Ingen kommentarer: