mandag 21. mai 2007

Ny uke, nye muligheter ...

Så var det atter en uke, og jammen meg er det en full uke denne gangen.
Hele mai-måned er jo tettpakket med fridager i hytt og pine, og enda så "mistet" vi en ettersom himmelspretten var på 17. mai. Det er egentlig ganske deilig med bare 4 arbeidsdager, man kunne blitt vant til det!

I dag skal jeg på arbeidsplassbesøk i to nye private barnehager. Det skal bli spennende, jeg har ikke vært med på det før, annet enn med LOs Sommerpatrulje.
De var nå i hvert fall overklar for besøk i disse barnehagene, så da regner jeg med at det skal gå så greit så!
Jeg gleder meg forøvrig til jeg skal på media-kurset om to uker. Det skal bli greit å få litt debatt-trening med seg på veien, en vet jo aldri når en får bruk for det! I tillegg er det jo alltid greit å få skjerpet argumentene sine en smule ...
Egentlig har jeg ikke tid til å blogge, jeg har noen leserinnlegg jeg skulle ha gjort ferdig, jeg er sulten og må på butikken, og ikke minst; Jeg skal være langt pokker i vold litt før 11.

Got to go! :D

Ingen kommentarer: