søndag 17. juni 2007

Utdrikningslaget er vel overstått


Jeg hadde smågruet meg litt til det hele, ikke fordi jeg var redd for hva forloveren min kunne finne på, men fordi jeg ikke visste hva og når det skulle finne sted.
Jeg mener, det er tross alt MEG det er snakk om; hun som aldri klarer å vente til julaften med å åpne pakker - i hvert fall må de knipes litt på ...

Jeg hadde en aldeles strålende dag (ikke alt kan sies her) med tur på Fløien med alle sammen og deilig lunsj der oppe i finværet, vi skulle ha rappellert men "noen" hadde jo skadet foten ..., cola-blindtest; pakkegjetting, masse god grillmat og enda mer drikke - og ikke minst: Kremen av venner!

Tusen takk alle sammen, for en minnerik dag som jeg kommer til å huske så lenge jeg lever!

P.S:
På blindtesten klarte jeg å få 1 av 8 rett, men til gjengjeld hadde jeg riktig på min personlige favoritt; Pepsi!

2 kommentarer:

Monique sa...

Jeg vil takke for at jeg fikk være med på utdrikningslaget ditt. Det var KJEMPE kjekt. Og vi hadde det utrolig gøy ;-)

Peaches sa...

Det er jo ikke så nøye med de andre colasmakene så lenge du traff på den du liker best :-D Jeg mener, har du egentlig smakt alle de andre før?

Jeg vil også takke for at jeg fikk være med, det var kjempekjekt.