søndag 15. april 2007

En ny verden ...

Det ser jammen ut til at jeg flytter like mye på nettet som IRL, men det har sine grunner.
Jeg HATER at jeg ikke får til ting, og istedet for blogger og hjemmesider som stadig kollapser, så har jeg opprettet meg en blogg her.

I dag har for øvrig vært en aldeles nydelig dag. Strålende sol, og vi har kost oss masse utendørs. Først dro vi til mine foreldre, og prøve-satt-opp teltet vårt. Det gikk som en drøm, litt fomling, men vi regner med vi klarer det på 5 minutter til sommeren.
Etterpå dro vi på en spontan tur til Akvariet, der har jeg jammen ikke vært på mangfoldig år!
Det var virkelig på tide, og vi storkoste oss der inne. Poden var fra seg av begeistring for både pingviner, seler og ikke minst en helt levende klovnefisk, og ropte "Nemo! Nemo! Se på Nemo!"
Det var relativt dyrt, 100 kr. for voksen, men et årskort koster ikke mer enn 300, så det er jo virkelig en ting å tenke på.
Poden fikk kjøpt med seg en bitteliten hai på vei ut, greit med en liten souvenir fra sitt første besøk på Akvariet!

Nå er vi helt segen og sliten hele familien, så kvelden blir nok stille og rolig. I morgen er det atter en dag!

1 kommentar:

Liven sa...

Koselig å lese om dagen din, Ru,
Kjørte forbi huset ditt i dag, og viste mannen hvor (jeg tror) du bor. :)

Snakkes snart.