mandag 16. april 2007

Vindens skygge ...

Jeg leser Vindens skygge, av Carlos Ruiz Zafón for tiden.
For tiden er i dette tilfellet et vidt begrep, jeg har visst holdt på en stund.
Jeg har glemt hvorfor jeg valgte å kjøpe akkurat den, men jeg mistenker at det hadde med prisen å gjøre; 49,- på et pocketboksalg på Ark.
Det går ikke akkurat fort fremover, men jeg synes boken tar seg opp etter hvert. Det er dog mange mystiske hendelser der jeg er i boken nå, og det håper jeg det ikke blir for mye av. Jeg synes det ødelegger det som ser ut til å være en god historie om det blir for mye unaturlige ting, spesielt ettersom jeg ikke tror på halvparten en gang. Det blir så urealistisk, og da blir det for mye eventyr for min del.
Men jeg skal kanskje lese den ferdig før jeg skriver noe mer?

1 kommentar:

Peaches sa...

Jeg har lest den for en stund siden. Slet litt i første halvdel, gikk mye bedre andre halvdel. Alt i alt satt jeg igjen med følelsen av ei veldig god bok :)

Kos deg med den.