torsdag 19. april 2007

Internett og informasjon

Det er jammen meg mye man skal følge med på for å holde seg oppdatert her i verden skjønner jeg. Det er blogger, og hjemmesider, WAYN, LinkedIn, Facebook og du verden.
Selv har jeg vært en svipptur innom det meste, selvsagt i desperat angst for å gå glipp av noe!
Dog må jeg si at jeg er småhekta på Facebook. Jeg har truffet på en drøss med folk jeg hadde mistet kontakten med - ufrivillig sådan. Jeg har også truffet på en drøss som jeg ikke er spesielt lei meg for at jeg ikke har kontakt med, og de hopper jeg fint forbi!
Det er jo alltids kjekt å se hva andre driver på med, hvor de er nå, og i det hele tatt. Ikke bare av ren nysgjerrighet, men kanskje til og med av oppriktig interesse! Ikke verst bare det vel?

Eneste problemet med slike ting er at det fort tar veldig mye tid. Det går ut over både det ene og det andre og jobben osv. Ikke at det alltid er så nøye, men likevel.

Jeg insisterer på at jeg fortsatt har et liv utenom nettet, så jeg får vel ganske enkelt logge av og komme meg hjem! ;)

Ingen kommentarer: